//

SEO rəqib analizi necə edilir?

SEO-nun ən vacib hissələrindən biri rəqib analizi hesab olunur. Əsas rəqiblərinizin nə etdiyini bilmək və buna uyğun olaraq özünüzü təkmilləşdirmək, əlbəttə ki, uğur gətirəcək.

  • seo az
  • 15 Avqust 2022
  • 1,148 dəfə oxundu
  • 0
  • 4 bəyənmə
img img
seo rakip analizi 1 1024x536 1

SEO rəqib analizi dedikdə nə başa düşülür?

SEO-ya gəldikdə, kopyala-yapışdır məntiqi əksər insanların ağlına gələn ilk yollardan biri ola bilər. Ancaq nə qədər pis səslənsə də, oğurluqdan heç bir fərqi yoxdur.

Qeyri-etik olması bir yana, sizə heç bir fayda verməyəcək bir hərəkətdir. Google Alqoritmi bunu çox yaxşı başa düşür və veb saytınızı keyfiyyətsiz elan etmək onun üçün çətin olmayacaq. SEO-da rəqibinizin güclü və zəif tərəflərini götürüb öz performansınızı artırmaq üçün onlardan istifadə etmək düzgündür.

Veb sayt SEO strategiyasına başladıqda, çox zaman rəqib analizinə məhəl qoymur. Ümumiyyətlə, diqqət açar sözlər, bağlantılar və məzmunun yaradılması üzərindədir.

Bunlar SEO strategiyası üçün əvəzolunmaz olsa da, rəqiblərin SEO təhlili olmadan səylər boşa çıxa bilər. Çünki rəqib analizində heç ağlınıza belə gətirmədiyiniz bir şeylə qarşılaşa və planınızı buna uyğun formalaşdıra bilərsiniz. Əgər bir SEO fəaliyyətində iştirak edirsinizsə, öz sahənizdə harada dayandığınızı görməyin yeganə yolu rəqib seo analizi etməkdir.

SEO rəqib analizi açar sözlərin işlənməsindən  backlink alışlarınıza qədər olan məsələrdə sizin görəcəyiniz işlərə təsir edə bilər.

SEO rəqib analizini necə edirsiniz?

Əgər sualın cavabı ilə maraqlanırsınızsa və yol xəritənizi yaratmaq istəyirsinizsə, bu yazıda axtardığınız cavabları verməyə çalışdıq. Harada başlamaq və rəqiblərinizlə müqayisədə özünüzü necə yerləşdirmək barədə fikir əldə etmək faydalı olacaqdır. Bununla belə,  peşəkar biliyə ehtiyacınız varsa, hərtərəfli rəqəmsal marketinq təlimi ala bilərsiniz.

SEO rəqib analizi niyə vacibdir?

Rəqib təhlili üçün deyiləcək ən vacib şey odur ki, rəqiblərinizi hər cəhətdən tam tanımalısınız. Tanınmış rəqib də sizə nə edəcəyinizi söyləyəcək və öz hərəkətlərini proqnozlaşdıracaq. SEO rəqib analizi rəqibləriniz haqqında lazım olan bütün məlumatları əldə edə biləcəyiniz bir prosesdir. Hansı SEO taktikalarının bu rəqiblər üçün işlədiyini bilmək, strategiyanız üçün effektiv məlumatlarla da təmin edəcək. Sahəniz eyni olduğu üçün təbii ki, onlarda işləyən taktika sizə də eyni uğuru göstərəcək. Yaxşı hazırlanmış bir rəqib SEO təhlili hətta sahənizdə SEO haqqında gözlənilməz biliklər verə bilər. Əslində, SEO rəqiblərinin təhlili yalnız planın bir hissəsi kimi qəbul edilməməlidir. Bu, həm də ciddi göz açan proses kimi qəbul edilməlidir.

Rəqib analizi ilə sahənizdəki açar sözlərə çata və hətta bu prosesdə onların rəqabət səviyyələrini öyrənə bilərsiniz. Daha sonra, aralarından seçdiyiniz açar sözlə edəcəyiniz SEO işinin yaxşı bir investisiya olub olmadığını qiymətləndirə bilərsiniz. Bundan əlavə, beyninizdə sağlam bir planlaşdırma yaratmaq üçün backlink strategiyalarınız haqqında kifayət qədər məlumata sahib ola bilərsiniz. O zaman rəqib seo analizi üçün SEO strategiyasının açarını demək düzgün termin olardı.

SEO rəqib analizi ilə başladığınız SEO prosesinin bütün qapıları bu şəkildə açıla bilər. Beləliklə, hər kəsin ağlında olan şey effektiv SEO rəqib təhlili aparmağın açarıdır? və “Effektiv SEO rəqib analizini necə etmək olar?” Suallarınızı bu məzmunda işıqlandıracağıq.

SEO rəqib analizini necə etməli?

SEO rəqiblərinin təhlili prosesi brenddən brendə və ya sənayedən sənayeyə dəyişə bilər. Auditoriyanız, ümumi hədəf müştəriləriniz, bütün biznes məqsədləriniz rəqib SEO təhlili prosesi üçün müəyyənedici amillərdir. Bütün brendlərə və veb saytlara tətbiq olunacaq yaxşı analiz üçün bəzi kritik addımlar var. Məqaləmizin davamında, bu kritik addımları daxil etməklə əsas planlaşdırmanızı yarada biləcəyiniz bir resept təqdim etməyi hədəfləyirik. Onları addım-addım bələdçi kimi görməkdənsə, deməliyik ki, siz onları fəndlər və məsləhətlər kimi görüb öz ərazinizdə ehtiyaclarınıza uyğun istifadə edə bilərsiniz. Əlbəttə ki, bu məsləhətlərdən istifadə etməzdən əvvəl rəqiblərinizin kim olduğunu bilməli və qəbul etməlisiniz.

Rəqiblərinizi Tanıyın!

Daha əvvəl qeyd etdiyimiz kimi, SEO rəqib analizi necə aparılır? Suala düzgün cavab tapmaq və tətbiq etmək üçün rəqiblərinizi yaxşı tanımaq lazımdır. Çox asan görünən bu rəqabətin tanınması məsələsi, işə qarışdığınız zaman düşündüyünüz qədər asan və hamar olmaya bilər. Yəqin ki, siz birbaşa biznes rəqiblərinizi çox yaxşı tanıyırsınız. Belə olduqda, siz bütün vaxtınızı və səyinizi məhsullarınızı təkmilləşdirməyə və müştəri bazanızı genişləndirməyə sərf edirsiniz. Əlbəttə ki, kommersiya rəqiblərinizin SEO rəqibləriniz arasında olması çox mümkündür. Ancaq burada kritik məqam odur ki, rəqibləriniz tək olmayacaq.

SEO-ya gəldikdə, rəqiblər müxtəlif sahələrdən və ya heç gözləmədiyiniz yerdən gələ bilər. Bu halda rəqib SEO təhlili məsələni çətinləşdirə bilər. Ən sadə şəkildə desək; Hədəflədiyiniz açar sözlə ortaya çıxan veb sayt, sənayedən asılı olmayaraq əsas rəqiblərinizdən biridir. Misal üçün; Siz sağlam qidalanma və pəhriz sahəsində xidmətlər göstərirsiniz. Sağlam olmaq, mümkün sağlamlıq problemləri və ideal qidalanma haqqında məzmun hazırladığınız bloqunuz ola bilər. Açar sözləriniz gözlədiyiniz kimi yalnız digər sağlam qidalanma xidməti brendlərindən və ya şəxslərdən gəlməyəcək.

Sağlamlıq jurnalları, sağlamlıq bölməsi olan xəbər saytları və ya həyat tərzi jurnalları kimi internet saytlarının əhəmiyyətsiz olduğunu düşünsəniz belə, əsas rəqibləriniz olduğunu başa düşəcəksiniz. Xəbər saytları kimi internet saytları da ümumilikdə yüksək nüfuza malikdir. Buna görə də, bu səlahiyyətdən yuxarı qalxaraq zirvəyə çata bilməniz üçün yaxşı planlaşdırmaya ehtiyacınız olacaq. SEO rəqiblərinizi təyin etməzdən əvvəl açar sözlərinizi müəyyənləşdirməli və rəqiblərinizi və onlar üçün öz yerinizi görməlisiniz. Bu halda, açar söz araşdırması etməlisiniz.

Dəqiq hədəfləmə üçün dəqiq açar sözləri tapmaq üçün özünüzü müştərinizin yerinə qoymalısınız. Bunun üçün markanızın hədəf aldığı istehlakçı kimliyini yaratmaq doğru addım ola bilər. Sonra bu mövzularla əlaqəli mümkün başlıqların və uzun quyruqlu açar sözlərin siyahısını tərtib edə bilərsiniz. Siyahıda qeyd etdiyiniz açar sözlərin uyğunluğunu yoxlamaq, Google Açar Söz Planlayıcısı kimi bir vasitə ilə edilə bilən asan bir addımdır. Bu növ SEO alətləri açar sözlərinizin həcmi və rəqabət dərəcəsi kimi faydalı məlumatlar təqdim edir. Bu vasitələrdən əldə etdiyiniz məlumata əsasən, hansı açar söz və ya sözlərin ən yaxşı çevrilmə təmin edəcəyinə qərar verə bilərsiniz.

Düzgün açar sözlərə sahib olduqdan sonra düzgün rəqib SEO analizini yerinə yetirmək asan olacaq. Meyar kimi istifadə edəcəyiniz ilk nöqtə SERP (Axtarış Motoru Nəticələri Səhifəsi) olmalıdır. Axtardığınız açar söz nəticəsində siyahıya alınan veb saytlar əsas rəqiblərinizdir. SERP-də ilk üç veb saytı ən böyük rəqibləriniz kimi qeydiyyatdan keçirməlisiniz. Daha sonra açar sözlərinizin SERP-ləri ilə bağlı araşdırma sizə rəqabət edəcəyiniz səhifələri və sahələri izah edəcək. Rəqiblərinizin kim olduğunu bildikdən və onları qəbul etdikdən sonra SEO strategiyalarının güclü və zəif tərəflərini təhlil etməyin vaxtı gəldi. Bu nöqtədə, deyəsən, işlər qəlizləşib və siz strategiyanızı əvvəldən sona uğur gətirəcək şəkildə necə yaratacağınızı bilmirsiniz və ya bunu daha da yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, SEO Consulting əldə edə bilərsiniz.

Rəqib Açar Söz Analizi

Rəqib açar söz analizi ümumi SEO rəqib analizinin çox vacib hissəsidir. SEO strategiyanızı təchiz etmək üçün sizi effektiv məlumatlarla təmin edəcək hissədir. Bəzi əsas elementlərə əsaslanaraq rəqib açar söz analizi etməlisiniz. Bunlar; Rəqiblərinizin sıralandığı, lakin siz olmadığınız açar sözlər boşluqlarının təhlili kimi tanınan açar sözlər, sıralamaq daha asan olan və üzvi trafiklə effektiv nəticələr verə bilən açar sözlər, həm sizin, həm də rəqiblərinizin qaçırdığı açar sözlər və sizə lazım olan açar sözlərdir. müxtəlif açar sözlərlə sıralanan rəqiblər arasında olmalıdır.

Müəyyən açar sözlər üçün sıralanmanın çətinliyini müəyyən etmək üçün rəqib səhifələri yoxlamaq lazımdır. Daha sonra bu səhifələrdə sizin üçün işləyəcək xüsusi amilləri təhlil etməlisiniz. Ən vacib amillər səlahiyyət balları, veb trafiki və s. ölçülərdir. Bunlar Google alqoritminin sıralama zamanı nəzərə aldığı amillərdir. Siz həmçinin SEO rəqib analiz alətindən istifadə edərək bu məlumatı əldə edə bilərsiniz.

Backlink təhlili

Təbii ki, SEO təkcə açar sözlərdən ibarət deyil. Rəqib SEO təhlili edərkən rəqiblərinizin müxtəlif sahələrdə nə etdiyini və necə mövqe tutduqlarını bilmək mütləq lazımdır. Yüksək SERP sıralamasına nail olmuş veb saytın effektiv backlink şəbəkəsi olmalıdır. Bu backlink strategiyasını nəzərdən keçirə və SEO planlamanız üçün vacib addımlar ata bilərsiniz. Burada ən vacib məqam rəqiblərinizin geri bağlantıları haradan əldə etməsidir. Təəssüf ki, bu məlumatı əl ilə əldə etmək mümkün deyil. Bu səbəbdən yenidən SEO alətindən dəstək almalısınız. Bu nöqtədə, Moz və ya Semrush kimi SEO alətləri sizin üçün yaxşı dəstəkçi ola bilər. Bu növ SEO analiz alətlərində siz həm də rəqibinizin və öz veb saytınızın geri bağlantılarını müqayisə edə və buna uyğun olaraq geri keçid strategiyanızı yenidən formalaşdıra bilərsiniz.

Rəqiblərinizin geri keçid şəbəkəsindən gözlənilməz fərqlər görə bilərsiniz. Fərqli veb saytlardan geri bağlantılar əldə edərək bir dönüşüm əldə etmiş ola bilərlər. Bu halda, fərqli düşünərək fərqli investisiya sahələrini araşdırmanız mümkün ola bilər. Əgər müqayisə etdiyiniz rəqibiniz sizdən qat-qat yüksək sıralardadırsa, backlink alışınızı onların satın aldığı yerlərə yönəltməklə rəqabətə doğru düzgün addım atmış olacaqsınız. Nəticədə “SEO rəqib analizini necə etmək olar?” Dediyiniz nöqtədə, həmişə bilməlisiniz ki, bu, backlink rəqabətini ölçmədən edilə bilməz.

Məzmun təhlili

Bu hissəyə qədər rəqib SEO təhlili üçün səhifədənkənar amillərdən danışdıq. Baxılmalı olan yalnız səhifədənkənar amillər deyil. Veb səhifələrdəki faktorları qiymətləndirmək və rəqib SEO analizini daha faydalı etmək üçün rəqiblərinizin məzmunu haqqında məlumatınız olmalıdır. Bu məqamda məzmunun keyfiyyətini ümumilikdə əsas götürmək vacib olmalıdır. Rəqiblərinizin məzmun keyfiyyətini qiymətləndirərkən müxtəlif amillər var. Bu nöqtədə məzmunun yerləşdiyi veb sayt və ya sənaye ilə nə dərəcədə uyğun olması, məzmunun oxucunun ehtiyaclarını nə dərəcədə qarşılaması və məzmunun əhatə dairəsi çox önəmli faktorlardır. Olduğu sahəyə aid olmayan, ancaq sıralama üçün yazılan və ya oxucunun tələbatına cavab verməyən məzmun istifadəçi təcrübəsinə mənfi təsir edir və brendə mənfi çevrilmə deməkdir.

Məzmunun əhatə dairəsi Google alqoritmi və oxucu üçün əhəmiyyəti üçün çox həssas nöqtədədir. Qısa və qeyri-müəyyən məzmundansa, əhatə olunan mövzunun tam əhatəsini yazmaq daha faydalıdır. SEO rəqib analizi edərkən, məzmun mərhələsində çox səy sərf etməli ola bilərsiniz. Çünki SEO alətləri bu dəfə faydasızdır. Siz məzmunu qəbul etməli və subyektiv qiymətləndirmə aparmalısınız. Beləliklə, məzmun keyfiyyətini öz məzmununuzla dəqiq müqayisə edə bilərsiniz. Beləliklə, məzmununuzu necə yaxşılaşdırmaq barədə bir fikir əldə edirsiniz.

İstifadəçi Təcrübəsinin Təhlili

Google yüksək keyfiyyəti mükafatlandırsa da, istifadəçi təcrübəsini vacib amil hesab etməkdən çəkinmir. O, digərlərinə nisbətən daha yüksək reytinqlərlə rahat istifadəçi təcrübəsi olan saytları mükafatlandırır. Bundan əlavə, veb-saytların böyük auditoriya üçün əlçatan olması da Google alqoritminin bəyəndiyi bir vəziyyətdir. Bu, telefonlar, kompüterlər, planşetlər kimi müxtəlif cihazlardan rahat veb-sayt təcrübəsi deməkdir.

Rəqib SEO təhlili apararkən, təkliflə rəqabət apardığınız saytlarda istifadəçinin hansı təcrübəsini heç vaxt unutmamalısınız. Məsələn, rəqib saytlarınızın mobil üçün nə qədər uyğun olması bilməli olduğunuz vacib amildir. 2015-ci ildən etibarən Google mobil uyğun olmayan saytları cəzalandırmağa üstünlük verir. Bu, Google üçün bir çox vacib amilləri qabaqlayan faktora çevrilib. Yaxşı hazırlanmış bir rəqib SEO analizində, istifadəçi təcrübəsi baxımından rəqiblərin vəziyyəti olmalıdır. Əgər reytinq baxımından sizdən üstün olan rəqibləriniz istifadəçi təcrübəsində sizdən öndədirsə, bu, tez təkmilləşməli olduğunuz anlamına gəlir. Bu, SEO-da və əlbəttə ki, bir çox cəhətdən əhəmiyyətli qazanc əldə edəcəyiniz deməkdir. Google üçün SEO rəqib analizini necə etmək olar? Sual təkcə texnika ilə bağlı deyil. Buna görə də, istifadəçi təcrübəsindən yan keçmək sizi arxa plana keçirəcək.

Sosial Media və Müştəri Əlaqələrinin Təhlili

İndi sosial media ilə SERP sıralaması arasında müəyyən bir əlaqənin olduğu qəbul edilir. Searchmetrics ağ kağızına görə, Google reytinqlərinin başında olan veb-saytlar digərlərindən daha çox sosial media aktivliyinə malikdir. Bu halda, SEO rəqib analizi apararkən rəqiblərinizin sosial mediadan necə istifadə etməsi faktorunu nəzərə alacağınız ən vacib amillərdən birinə çevrilməlidir. Rəqiblərinizin hansı platformalardan istifadə etdiyi, hansı məzmunu nə qədər tez-tez paylaşdığı, digər sosial media istifadəçiləri ilə birbaşa əlaqəsinin olub-olmaması kimi məlumatlar sosial mediadan istifadənizlə SEO strategiyanıza töhfənizi formalaşdıra və kritik məqamları həll etməyə imkan verə bilər. Bunun SEO-ya çox dəqiq təsiri olmasa belə, effektiv fayda əldə edəcəyinizə əminsiniz. Bundan əlavə, sosial media ünsiyyəti ilə rəqiblərinizi üstələmək, müştəri münasibətlərinizi yaxşılaşdırmağa və brend şəxsiyyətinizə müsbət təəssürat əlavə etməyə imkan verəcək. Beləliklə, SEO rəqib analizi necə aparılır? Siz suala daha bir vacib cavab əlavə etmisiniz; Sosial Mediya!

Əsas Mesaj: Rəqibinizi tanıyın

Rəqiblərinizi yaxşı bilmək, markanızın həm fiziki ticarət mühitində, həm də rəqəmsal mühitdə ən yaxşı xidmət göstərməsini və daim diqqətdə qalmasını təmin etmək üçün edə biləcəyiniz ən yaxşı addımdır. Rəqiblərinizin nə etdiyini dəqiq bilmək və onların növbəti addımlarını proqnozlaşdırmaq üçün onları kifayət qədər tanımaq, markanız üçün ən yaxşı təkmilləşdirmə addımlarını atmağa imkan verir. SEO üçün rəqibinizi tanımaq rəqib SEO təhlilindən keçir. Bu sayədə rəqabətinizi təyin edərək bir başlanğıc etmiş olacaqsınız. SEO strategiyanızda effektiv olmaq üçün kifayət qədər vaxtınız olmadığını söyləyirsinizsə və ya peşəkar bir prosesi inkişaf etdirmək istəyirsinizsə, SEO Məsləhətçisi ilə işləyə bilərsiniz. Bu məzmuna daxil etdiyimiz bütün məlumatlarla başladığınız bir seo strategiya səyahəti sizin üçün ən inkişaf prosesi deməkdir. SEO strategiyası üçün haradan başlamalıyam? Sualın əsas cavabı həmişə rəqibinizi tanımaq olmalıdır. Ümid edirik ki, bu məqalədən maksimum fayda əldə edəcəksiniz.

 

image
seo az

Ümumi 5 bloq, 8 xəbər, 3 video paylaşdı.
Rəyinizi yazın