/

Google Analytics

Google Analytics, axtarış sisteminin optimallaşdırılması (SEO) və  digər marketinq məqsədləri üçün statistika və əsas analitik məlumatlar təqdim edən veb analiz alətidir. Bu analiz aləti Google Marketinq Platformasının bir hissəsidir və …

  • seo az
  • 17 Avqust 2022
  • 1,125 dəfə oxundu
  • 0
  • 0 bəyənmə
img img
Google Analytics

Google Analytics, axtarış sisteminin optimallaşdırılması (SEO) və  digər marketinq məqsədləri üçün statistika və əsas analitik məlumatlar təqdim edən veb analiz alətidir. Bu analiz aləti Google Marketinq Platformasının bir hissəsidir və Google hesabı olan hər kəs üçün pulsuzdur.

Google Analytics vebsayt performansını izləmək və ziyarətçilərin davaranışlarını müəyyən etmək üçün istifadə olunur. O, təşkilatlara istifadəçi trafikinin əsas mənbələrini müəyyən etməyə, marketinq fəaliyyətlərinin və kampaniyalarının uğurunu ölçməyə, hədəflərin tamamlanmasını izləməyə (satın alma, səbətə  məhsul əlavə etmək kimi), istifadəçi cəlb edilməsində nümunələri və meyllərini aşkar etməyə və demoqrafik məlumatlar kimi digər istifadəçi məlumatlarını əldə etməyə kömək edə bilər. Kiçik və orta ölçülü pərakəndə satış saytları tez-tez müxtəlif müştəri davranışı analitikasını əldə etmək və təhlil etmək üçün Google Analytics-dən istifadə edir ki, bu da marketinq kampaniyalarını yaxşılaşdırmaq, veb-sayt trafikini artırmaq və istifadəçiləri  yaxşı analiz etmək imkanı verir.

Google Analytics necə işləyir?

Google Analytics səhifə teqlərindən istifadə etməklə hər bir vebsayt ziyarətçisindən istifadəçi məlumatlarını əldə edir. JavaScript səhifə teqi hər səhifənin koduna daxil edilir. Bu teq hər bir ziyarətçinin veb brauzerində işləyir, məlumatları toplayır və Google-un məlumat toplama serverlərindən birinə göndərir. Google Analytics daha sonra istifadəçilərin sayı, saytdan çıxma dərəcələrini, orta fəaliyyət müddətləri, kanallar üzrə fəaliyyətləri, səhifə baxışları və s. kimi məlumatları izləmək və vizuallaşdırmaq üçün fərdiləşdirilə bilən hesabatlar yarada bilər.

Google Analytics istifadəçilərə ziyarətçilərin veb saytları ilə necə əlaqə qurmalarına dair tendensiyaları və nümunələri müəyyən etməyə kömək edə biləcək funksiyaları əhatə edir. Xüsusiyyətlər məlumatların toplanmasına, təhlilinə, monitorinqinə, vizuallaşdırılmasına, hesabatlarına və digər proqramlarla inteqrasiyasına imkan verir

Bu xüsusiyyətlərə aşağıdakılar daxildir:

  • məlumatların vizuallaşdırılması və monitorinq alətləri, o cümlədən zamanla verilənlərdə dəyişiklikləri göstərən tablolar, hesab kartları və hərəkət qrafikləri;
  • məlumatların filtrasiyası, manipulyasiya və huni təhlili;
  • məlumatların toplanması tətbiqi proqram interfeysləri (API);
  • proqnozlaşdırıcı analitika, kəşfiyyat və anomaliyaların aşkarlanması;
  • alt çoxluqların təhlili üçün seqmentləşdirmə
  • reklam, auditoriya davranışı və dönüşüm üçün fərdi hesabatlar;
  • e-poçt əsaslı paylaşım və ünsiyyət;

Google Ads, Google Data Studio, Salesforce Marketing Cloud, Google AdSense, Google Optimize 360, Google Search Ads 360, Google Display & Video 360, Google Ad Manager və Google Search Console daxil olmaqla digər məhsullarla inteqrasiya  imkanları təqdim edir.

image
seo az

Ümumi 5 bloq, 8 xəbər, 3 video paylaşdı.
Rəyinizi yazın