Semrush, rəqəmsal marketinq fəaliyyətləriniz haqqında ətraflı məlumat verən yüksək səviyyəli təhlil və analiz alətidir, eyni zamanda sizin veb saytınızda baş verən bütün hərəkətləri ətraflı şəkildə sizə təqdim edir. Rəqib saytları addım-addım izləmək imkanı verir.
Semrush sizlərə aşağıdakı analizləri təqdim edir:
» SEO
» Google Reklamları
» Sosial Media Marketinqi
» SEO və SEM üçün Açar Söz Araşdırması
» Rəqib və Rəqabət Nisbəti
“ İctimaiyyətlə əlaqələr
» Məzmun Marketinq Strategiyası
Yuxarıdakı bölmələr ilə Semrush sizə geniş analizlər təqdim edir. Təqdim olunan məlumatları təhlil edərək, çox yaxşı nəticələr əldə edə bilərsiniz. İndi əldə etdiyiniz məlumatlardan sonra effektiv SEO və ya Rəqəmsal Marketinq fəaliyyət planı hazırlaya bilərsiniz. Semrush sizin görə bilmədiklərinizi, çatışmazlıqları və səhvləri mümkün qədər ətraflı şəkildə bildirir.
Semrush nə edir?
Narahat olmayın, Semrush SEO prosesi üçün bütün ehtiyaclarınızı həll edə biləcək bir vasitədir. Beləliklə, sizin üçün çox faydalı olacaq. Semrush-ın köməyi ilə düzgün açar söz araşdırması edə, bloqlarınız üçün məzmun yarada, rəqiblərinizi ətraflı təhlil edə, məlumatları təhlil edə və bütün geri bağlantılarınızı yoxlaya bilərsiniz. Veb saytınızın güclü və zəif tərəfləri haqqında sizi yaxşı məlumatlandırır. Beləliklə, veb saytınız üçün nəyin işlədiyini və nəyin olmadığını aydın başa düşə bilərsiniz.
Üstəlik, Semrush sosial media trafikinizi daha yaxşı başa düşməyə və idarə etməyə kömək edir. Lakin burada çox mühüm bir detalı qeyd etmək yerinə düşər. Bəli, Semrush güclü proqram infrastrukturuna malik xüsusiyyətlərlə dolu bir vasitədir. Bununla belə, bu, yalnız istədiyiniz məlumatı müəyyən səviyyədə təmin etmək üçün sizə kömək edəcəkdir. Axı, bütün bu məlumatları təhlil edəcək, uğurlu SEO strategiyasına qərar verəcək və inkişaf etdirəcəksiniz.
Semrush necə istifadə edilir?
Semrush ilə analizə başlamaq üçün əvvəlcə layihəyə yaratmaq lazımdır. Semrush Projects sizə veb-saytın onlayn görünməsinin bütün aspektlərini təhlil edən 12 müxtəlif analitik aləti işə salmağa imkan verir. Burada, hər hansı bir alət üzərində işinizi tamamladığınız zaman, hər bir layihə alətindəki e-poçt hesabatları və qrafikləri ilə statusu izləyə bilərsiniz. Domain Analizi və Açar Söz Analizi Semrush verilənlər bazalarını axtarmaq üçün axtarış çubuğundan istifadə etməyə imkan versə də, siz Layihələr bölməsindəki alətlərdə lazımi düzəlişlər edərək Semrush verilənlər bazasından əlavə marketinq məlumatlarını da əldə edə bilərsiniz.
Semrush ilə bir layihəyə başlayaq
Aşağıdakı şəkildə, Semrush axtarış çubuğunun yanında Layihələr düyməsini görürsünüz. Layihəni yaratmaq üçün domen adını və layihə adını daxil edin və “Yarat” düyməsini basın. Ancaq diqqətli olun, bu addımda saytınızın “www” versiyasını deyil, kök domeninizi daxil etməyi tövsiyə edirik. (məsələn, www.yoursite.com əvəzinə yoursite.com) beləliklə, saytınızın sadələşdirilmiş versiyası deyil, bütün saytınız tam skan edilə bilər.
Layihə əlavə etdikdən sonra 12 müxtəlif analiz alətini işlədə biləcəyimizi qeyd etdik. Bu 12 analiz vasitəsi aşağıdakı kimi görünəcək;
Analiz alətləri paneli aşağıdakılardan ibarətdir;
» Sayt auditi
» Saytın SERP-də olan möqeyinin analizi
» Daxili SEO analizi
» Sosial Media İzləyicisi
» Sosial Media Posteri
» Brend Monitorinqi
» Backlink Audit (Backlink Audit)
» Linkin qurulması
» PPC Açar Söz Aləti (Klik başına ödəmə) Açar söz aləti
» Reklam qurucusu
» Orqanik Trafik Analizi
» Məzmun Analiz Aləti
İndi bu vasitələri bir-bir izah edək;
Analiz üçün quraşdır düyməsini kliklədiyiniz zaman aşağıdakı mərhələlərlə qarşılaşacaqsınız;
» Sayt Audit Parametrləri ( Sayt Audit Ayarları )
» Domen və səhifə limiti
» Axtarış parametrləri
» URL-lərə icazə verin
» URL parametrlərini silin ( URL parametrlərini silin )
» Veb sayt məhdudiyyətlərini keçin
» Cədvəl
Burada müəyyən etdiyiniz dövrə görə açar sözlərdə azalma, artım və orta baxış nisbəti kimi müxtəlif məlumatlar təqdim olunacaq.
Təbii ki, nəticələrin dəqiqliyi 100% deyil. Bunanla da 20%-ə yaxın olsa belə, saytınızın gedişatını anında izləmək üçün çox faydalı bir tətbiqdir. Bu sahədə məlumatları ayrıca qəbul etmək üçün yer və cihaz seçimi:
Regional nəticələr əldə edə bildiyiniz üçün, yalnız olduğunuz vilayətin axtarış məlumatlarına çatmaq üçün filtiri daralda bilərsiniz. Mobil, planşet və ya masaüstü kompüterdə əldə etdiyiniz nəticələri yoxlamaq imkanınız var.
SERP-də mövqeyi tənzimləmə parametrləri ;
» Domen Parametrləri – ( Domen Parametrləri )
» Cihaz və Məkan – (Cihaz və Məkan)
» Rəqiblər – ( Rəqiblər )
» Açar sözlər – ( Açar sözlər )
On-Page SEO Checker
Bu, saytınızın ümumi On-Page SEO ilə bağlı məsləhətlər və xəbərdarlıqlar alacağınız bölmədir. Əvvəlcə veb saytınızın təhlil etmək istədiyiniz səhifələrini seçirsiniz. Siz onu hazırladığınız səhifələrin siyahısı kimi idxal edə və ya URL ünvanlarını bir-bir əl ilə daxil edə bilərsiniz. Bu proses başa çatdıqdan sonra seçdiyiniz səhifələrdə analiz başlayacaq.
Bütün məlumatlar üçün, sektorda olan ən yaxşı 10 veb-saytı nümunə götürərək müqayisə edir və çatışmazlıqları, səhvləri və imkanları sizə təqdim edir.
On -Page SEO Auditinin Quraşdırılması və Tənzimlənməsi Mərhələləri;
» Səhifələr və hədəf açar sözlər
» Crawler istifadəçi agenti ( Brauzer botu )
» Cədvəl
Sosial Media İzləyicisi
Bu bölmədə Facebook, Twitter və İnstagram kimi sosial media hesablarınızı analiz edə, Semrush ilə rəqiblərinizi müəyyən edib, vaxtaşırı olaraq sosial media rəqiblərinin müqayisə hesabatını ala bilərsiniz. Bu bölmədə;
» Siz bütün sosial media lentinizi izləyə bilərsiniz.
» Sosial mediada istifadəçi analizinə baxa bilərsiniz.
» Siz ən müasir sosial media hashtaglarını müəyyən edə bilərsiniz.
» Sosial medianı sənayenizdəki digər markalarla müqayisə edə bilərsiniz.
» Bütün hesabatlarınızı PDF formatında ayrıca əldə edə bilərsiniz.
Brend Monitorinqi
Bu bölmədə siz cari brendinizin məlumatlarına nəzarət edə bilərsiniz.
Yəni, markanızın açar sözlərinin mövqeyi, sıralanma prosesi, brendinizin hər hansı bloq və ya internet səhifəsində qeyd olunması, brend reputasiyası kimi kritik detalları müvafiq resurslarla birlikdə əldə edib, ətraflı hesabatlar kimi araşdırıb, strategiyalar müəyyən edə bilərsiniz.
Yuxarıdakı şəkildə qeyd etdiyimiz bölmələri doldurduqdan sonra aşağıda yerləşən Start Trackink düyməsini sıxaraq prosesə başlaya bilərsiniz.
Backlink Audit
Sizin xəbəriniz olmadan və ya planlamanız olmadan veb saytınıza yönəlmiş bütün keçidləri və onların keyfiyyət nisbətini aşkar edərək zərərli geri keçidləri təmizləmək imkanı verir. Backlink Audit bölməsi həmçinin potensial zərərli bağlantıları aşkar edir və sizə xəbər verir. Beləliklə, problemi baş verməzdən əvvəl yerində həll etmək fürsətini tapa bilərsiniz.
Backlink Auditinə başlamaq üçün aşağıdakı addımlar:
» Kampaniya əhatəsi (kampaniya əhatə dairəsi – domen əhatəsində filtrləmə)
» Brend parametrləri
» Domen kateqoriyaları
» Hədəf ölkələri (hədəf ölkələr)
Link Building
Bu, çox əhəmiyyətli bir SEO meyarı olan link qurmaq üçün görüləcək bütün işlərin izləndiyi sahədir. Siz hesabatınızı bu bölmədən link qurma strategiyaları şəklində təqdim edə bilərsiniz. Burada sizə sektoral rəqiblərinizin vəziyyəti, vebsaytınızın yarımçıq işləri və görüləcək tədbirlər haqqında bir sıra tövsiyələr verilir. Bu mərhələdə qeyd edək ki, bu bölmədə təklif olunan link strukturlarını birbaşa tətbiq etməzdən əvvəl əl ilə yoxlamaq lazımdır.
Çünki hər şey kimi Semrush da səhv edə bilər. Bu bölmədə əl ilə yoxlanılmadan birbaşa saytınıza tətbiq olunacaq bir işdən sonra baş verəcək bir səhv veb saytınızda təhlükəli nəticəyə səbəb ola bilər. Siz bunu aşkar edənə qədər saytınız artıq reytinqdən düşmüş olacaq.
Link qurma skanına başlamaq üçün aşağıdakı addımları izləyə bilərsiniz;
» Açar sözlər
» Rəqib
PPC Açar Söz Aləti
Bu, Google Ads reklamlarını daha sərfəli büdcə ilə daha effektiv idarə etmək üçün istifadə edə biləcəyiniz bölmədir. Bu bölmədən nə gözlədiyiniz barədə məlumat əldə edə bilərsiniz. Üstəlik burada gördüyünüz bütün işləri heç bir problem olmadan AdWords hesabınıza köçürmək mümkündür.
Orqanik Trafik Analizi
Bu prosesdə siz Semrush-a veb saytınızın Search Console və Google Analytics hesablarına giriş verməklə başlayırsınız. Verdiyiniz icazə ilə açılış səhifəsi daxilində uyğunluq tətbiq edilir və saytınızdakı hansı səhifənin neçə fərqli açar sözlə orqanik axtarışda çıxdığını göstərir.
Beləliklə, həm veb saytınızın üzvi ziyarətçi səmərəliliyini, həm də uzun quyruq açar sözlərindən üzvi ziyarətçi axınını müntəzəm olaraq izləyə və buna uyğun hərəkət edə bilərsiniz. Təbii ki, istədiyiniz zaman verilənlər bazası və yer məlumatlarını dəyişdirərək müxtəlif perspektivlərdən analizlər əldə edə bilərsiniz.
Məzmun təhlili aləti
Bu bölmədə veb saytınızda tam məzmun təhlili apara, diqqəti cəlb etməyən və buna görə də ziyarət edilməyən zəif və keyfiyyətsiz məzmunu müəyyən edə və onlar üçün fəaliyyət planı yarada bilərsiniz. Veb saytınızda 100 səhifəlik böyük məzmun varsa, o zaman müəyyən bir ardıcıllıqla URL-lərin siyahısını yükləyə və təhlilə başlaya bilərsiniz. Eyni şəkildə sayt xəritəsi fayllarından seçim edərək skan etmə prosesinə başlaya bilərsiniz.
Baxmaq istədiyiniz müəyyən səhifələri hər kəsin URL-inə görə qruplara bölərək də işləyə bilərsiniz ki, qarışıqlıq olmasın. Bu yolla qruplarının performans qiymətləndirmələrini həyata keçirərək planlarınızı reallaşdırmaq mümkün olacaq.
Semrush Cari Qiymətlər
Qlobal miqyasda baxsaq görərik ki, Semrush SEO analizi baxımından ən ətraflı və əhatəli məlumatları təqdim edir. Semrush, ətraflı sayt analizindən tutmuş sektorlardakı rəqibləri yaxından izləmək və onların nə etdiklərini görmək kimi mürəkkəb əməliyyatlara, google reklamlarının reklam idarəçiliyi kimi reklam modelləri haqqında səmərəli məlumatdan tutmuş, daha effektiv sosial mediaya qədər bir çox kanalda xidmət edə bilən tam sistemdir. Ona görə də yüksək səviyyədə uğur əldə etmək, hətta qlobal miqyasda layihələr istehsal etmək və uğurlu olmaq üçün Semrush sınamaq faydalıdır.
Semrush Paket Qiymətləri aşağıdakı kimidir;