Breadcrumb (Page Pointer Path) istifadəçilərə və axtarış motoru botlarına saytınızdakı iyerarxik strukturu başa düşməyə və buna uyğun hərəkət etməyə imkan verən keçidlər toplusudur. Bu, həm axtarış motoru botlarına, həm də istifadəçilərə alt kateqoriyaları olan saytlarda sürətlə naviqasiya etməyə imkan verən sistemdir. Bu, istifadəçilərin saytdakı naviqasiyasını asanlaşdırmaqla yanaşı, axtarış motoru botlarına baxış zamanı asanlıqla irəliləyiş imkanı verir.
Yazını oxumadan öncə “Canonical Tag Nədir?” məqaləsinə nəzər yetirə bilərsiniz.
BreadCrumb(Çörək qırıntısı) strukturu fərqli şəkillərdə tərtib edilsə də, biz əsasən üç növlə qarşılaşırıq.
Location BreadCrumb:
Page Cue Path növləri arasında ən çox istifadə edilən breadcrumb-lərdən biridir və istifadəçinin hazırda sayt iyerarxiyasında olduğu səhifənin mövqeyinə əsasən müəyyən olunur. İstifadəçilərin səhifəyə necə daxil olmasından asılı olmayaraq, səhifə indeksi yolunun strukturu onların hamısı üçün eyni olacaq. Bundan əlavə, bu tipdə yaradılmış səhifə göstərici sistemi istifadəçiyə birbaşa üst kateqoriyalara və əsas səhifəyə çatmağa və onun saytda harada olduğunu başa düşməyə imkan verir.
Atribut Breadcrumb:
Əvvəlki tipdən fərqli olaraq, başlıq teqləri əvəzinə istifadəçilər tərəfindən ziyarət edilən səhifələrin atributlarını təyin edir. Buna görə də, əvvəlki səhifə marker yolunun tipində olduğu kimi saytda istifadəçiyə onun yerini göstərmir.Bunun əvəzinə istifadəçinin keçdiyi səhifələrin xarakterini müəyyənləşdirir. Yəni istifadəçilərin çatmağa çalışdığı səhifə üçün hansı filtrdən istifadə edildiyini göstərir.Ümumiyyətlə e-ticarət saytları atribut çörək qırıntısı metoduna üstünlük verir.
Path Breadcrumb:
Page Marker Path mənasını tam yerinə yetirən ən yaxşı üsul Path BreadCrumb-dır.O, istifadəçilərin təqib etdikləri səhifələri çörək qırıntısı şəklində qeyd edir. Bu üsulda istifadəçilərin tək bir şəkildə bir çox səhifəyə keçməsi lazım deyil. İstifadəçilər bir səhifəyə çatmaq üçün birdən çox yol seçərək ona çata bilərlər. Bu halda, təkrar problemlər yaradacağından istifadə etməməyi tövsiyə edirik. Bu metodun saytınıza mənfi təsir edəcək başqa bir mənfi tərəfi var. Xarici keçidlə saytınıza daxil olan istifadəçi üst kateqoriyaya qayıtmaq istəsə, qısa müddətdə axtardığı səhifəyə çata bilməyəcək. Bu halda saytınızın istifadəçi təcrübəsinə mənfi təsir göstərəcək. Əslində belə bir vəziyyətin axtarış sistemlərindəki geri düyməsindən heç bir fərqi olmayacaq.