//

SEO analizi necə edilir, nələrə diqqət edək ?

SEO analizi veb saytın axtarış sistemlərində görünməsini və sıralamasını yaxşılaşdırmaq üçün vacib bir üsuldur. Bu analiz vebsaytın məzmununu, strukturunu, backlink profilini, açar sözdən istifadəni və bir çox digər amilləri qiymətləndirir

  • Səxavət Cəfərzadə
  • 02 Fevral 2023
  • 1,637 dəfə oxundu
  • 0
  • 0 bəyənmə
img img
seo analiz audit

SEO analizi veb saytın axtarış sistemlərində görünməsini və sıralamasını yaxşılaşdırmaq üçün vacib bir üsuldur. Bu analiz vebsaytın məzmununu, strukturunu, backlink profilini, açar sözdən istifadəni və bir çox digər amilləri qiymətləndirir. Yaxşı bir analiz axtarış motorlarının necə işlədiyini və veb saytınızın bu iş prinsiplərinə necə uyğunlaşa biləcəyini anlamağa kömək edə bilər. Nəticədə, veb saytınızın axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmasına və daha çox trafik qazanmasına kömək edə bilər. Veb saytınızın istifadəçi təcrübəsini də yaxşılaşdıra bilərsiniz. Xülasə, SEO analizi veb saytınızın uğuru və populyarlığı üçün vacib bir vasitədir.

Backlink alarkən bunlara diqqət haqqında olan məqaləmizə keçid edə bilərsiniz.

Seo analiz nece edilir

7 addımda SEO analizi necə edirilir?

SEO analiz vebsaytın axtarış motorları tərəfindən necə baxıldığını və onun necə fəaliyyət göstərdiyini müəyyən edən bir araşdırmadır. Bu analiz işləri aşağıdakı addımları əhatə edə bilər:

1.Açar söz araşdırması: Müvafiq sənaye və ya mövzu ilə bağlı ən çox axtarılan açar sözlərə diqqət yetirmək lazımdır.

2.Rəqiblərin analizi: Rəqabət edən saytların SEO strategiyaları araşdırılmalı və onların güclü tərəfləri müəyyən edilməlidir.

3.Məzmun optimallaşdırılması: Açar söz sıxlığı, başlıqlar, alt etiketlər və URL strukturu kimi SEO amilləri optimallaşdırılmalıdır.

4.Backlink analizi: Saytdakı backlinklərin keyfiyyəti və uyğunluğu yoxlanılmalıdır. Rəqiblərin backlink portfoliosunun analizi.

5.Saytın strukturu və sürəti: Saytdakı səhifələrin strukturu və naviqasiyası, saytın yüksək sürəti kimi texniki SEO faktorları önəmlidir.

6.SERP analizi: Axtarış nəticələrində və səhifələrdə saytın mövqeyini müəyyən etmək üçün araşdırıla bilər.

7.İstifadəçi təcrübəsi: İstifadəçi təcrübəsi analizi sayt istifadəçilərinin təcrübəsini və səhifələrdəki qarşılıqlı əlaqəni təhlil etmək üçün istifadə edilə bilər.

Bu addımlar saytın ümumi vəziyyətini müəyyən etməyə və lazımi optimallaşdırmaları etməyə kömək edəcək.

SEO analiz üçün ən çox istifadə olunan analiz alətləri:

SEO analizi üçün istifadə olunan Google Extensionlar:

  1. Moz Bar
  2. Ahrefs SEO Toolbar
  3. Keywords Everywhere
  4. SERP Simulator & SERP Analysis
  5. SEOquake
  6. Lighthouse
  7. Check My Links
  8. SimilarWeb
  9. Redirect Path
  10. NoFollow.

Yuxarıdakı analiz alətlərdən istifadə edərək SEO analiz işlərinizi asanlıqla edə bilərsiniz. Bu işlər SEO edərkən diqqətdə saxlamalı olduğunuz mühüm işlərdən biridir. Şərh bölməsindən fikirlərinizi qeyd edərək, sizin üçün daha maraqlı və sual doğuran mövzular haqqında paylaşım etməyimizə kömək etmiş olarsınız.

image
Səxavət Cəfərzadə

Elseo MMC-də SEO Mütəxəssisi olaraq şirkətlərin rəsmi vebsaytlarının optimizasiya işlərini görürəm. 2018-ci ildən Rəqəmsal marketinq sahəsində fəaliyyətimdə SEO, SEM, SMM kimi rəqəmsal marketinq xidmətləri göstərmişəm.

Ümumi 11 bloq, 4 xəbər, 0 video paylaşdı.
Rəyinizi yazın