Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) və axtarış motoru marketinqi (SEM) rəqəmsal marketinqin iki vacib komponentidir. Hər ikisi veb sayt trafikini və axtarış motorlarında görünmə qabiliyyətini artırmağı hədəfləsə də, yanaşma və əhatə dairəsi ilə fərqlənir. Bu blog yazısında biz SEO və SEM arasındakı fərqləri, onların üstünlüklərini və hansının biznesiniz üçün ən yaxşı olduğunu araşdıracağıq.
SEO yoxsa SEM ?
SEO veb saytınızı və onun məzmununu orqanik şəkildə axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) daha yüksək yer tutmaq üçün optimallaşdırma prosesidir. Bu, axtarış motorlarında veb saytınızın reytinqini yaxşılaşdırmaq üçün açar sözləri optimallaşdırmaq, keyfiyyətli məzmun yaratmaq və yüksək keyfiyyətli backlinklər yaratmaq kimi strategiyalardan istifadə etmək deməkdir. Digər tərəfdən, SEM, Google Ads və ya Bing Ads kimi axtarış motorlarında reklam sahəsi almağı əhatə edən ödənişli reklam strategiyasıdır. SEM ilə müəssisələr veb saytlarına trafik çəkmək üçün xüsusi açar sözlər və xüsusi auditoriyaları hədəfə ala bilərlər.
SEO-nun üstünlükləri:
SEO onu rəqəmsal marketinqin mühüm aspektinə çevirən bir sıra üstünlüklər təklif edir. Birincisi, SEO səmərəlidir, çünki reklam sahəsi üçün pul ödəməli deyilsiniz. İkincisi, uzunmüddətli faydalar təklif edir, çünki yüksək keyfiyyətli məzmun və backlinklər illər boyu veb saytınıza trafik çəkməyə davam edə bilər. Üçüncüsü, SEO auditoriyanız arasında inam və etibarlılıq yaratmağa kömək edə bilər. Veb saytınız axtarış motoru nəticələrinin yuxarısında görünəndə istifadəçilərdə veb saytınızın nüfuzlu və etibarlı olduğu təəssüratı yaradır.
SEM-in üstünlükləri:
SEM SEO -da mövcud olmayan bəzi üstünlüklər təklif edir. Birincisi, SEM ani nəticələr təqdim edir. Nəticələri görmək üçün aylar çəkə bilən SEO-dan fərqli olaraq, SEM dərhal veb saytınıza trafik çəkə bilər. İkincisi, SEM, potensial müştərilərə daha effektiv çatmağınıza kömək edə biləcək xüsusi auditoriyaları hədəf almağa imkan verir. Nəhayət, SEM ölçülə bilən nəticələr təklif edir. Reklam kampaniyalarınızın effektivliyini müəyyən etmək üçün klikləri, təəssüratları və dönüşümləri izləyə bilərsiniz.
SEO xidməti – Aylıq satışlarınızı 2x 3x artırmaq imkanı verir haqqında məqaləmizi də oxuya bilərsiniz.
Hansı işiniz üçün ən yaxşısıdır?
SEO və SEM arasında qərar vermək biznesinizin məqsədlərindən, büdcəsindən və vaxt qrafikindən asılıdır. Əgər sərfəli uzunmüddətli strategiya axtarırsınızsa, SEO daha yaxşı seçimdir. Dərhal nəticələr əldə etmək istəyirsinizsə və reklam üçün büdcəniz varsa, SEM yaxşı seçimdir. Bir çox hallarda müəssisələr həm SEO, həm də SEM strategiyalarından faydalana bilər.
Nümunə araşdırmalar :
SEO və SEM-in biznesə təsirini daha yaxşı başa düşmək üçün bəzi nümunə araşdırmalarına nəzər salaq.
Nümunə araşdırma 1: Yerli çörək zavodu
Yerli çörək fabriki onlayn görünmələrini artırmaq və mağazasına daha çox trafik cəlb etmək istəyirdi. Onlar veb saytlarını yerli açar sözlərlə optimallaşdırmaqla və bişmiş məhsullarını nümayiş etdirən keyfiyyətli məzmun yaratmaqla başladılar. Onlar həmçinin yerli qida bloqgerləri ilə əməkdaşlıq edərək və icma tədbirlərində iştirak edərək vebsaytlarına backlinklər yaratdılar. Nəticədə, onların veb saytı yerli axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmağa başladı və onlar öz mağazasına müştəri axınının artdığını gördülər.
Nümunə araşdırma 2: App reklamı
Şirkət yeni tətbiqi üçün endirmələri və qeydiyyatı artırmaq istədi. Müvafiq açar sözlər üçün axtarış motoru nəticələrinin yuxarı hissəsində görünən hədəflənmiş reklamlar yaratmaqla SEM-ə investisiya etmək qərarına gəldilər. Onlar həmçinin əvvəllər tətbiqləri ilə qarşılıqlı əlaqədə olan, lakin hələ də çevrilməmiş istifadəçilərə çatmaq üçün retargeting reklamlarından istifadə etdilər. Nəticədə, onlar proqram yükləmələrinin və qeydiyyatdan keçmələrin artdığını gördülər.
Nəticə;
SEO və SEM rəqəmsal marketinqin iki vacib komponentidir ki, bu da müəssisələrə onlayn görünmələrini artırmağa və veb saytlarına trafik çəkməyə kömək edə bilər. Onların yanaşması və əhatə dairəsi fərqli olsa da, hər iki strategiyanın öz üstünlükləri var və biznes məqsədlərinə çatmaqda effektiv ola bilər. SEO və SEM arasında seçim etmək qərarı biznesinizin məqsədlərindən, büdcəsindən və vaxt qrafikindən asılıdır. Bir çox hallarda bizneslər optimal nəticələr əldə etmək üçün hər iki strategiyadan faydalana bilərlər.