/

Google, “Nofollow” bağlantılarını görəcəyini elan etdi

Google, “Nofollow” bağlantılarını görəcəyini elan etdi 2019-cu ilin sonunda Google “nofollow” üçün 2 fərqli yeniləmə tətbiq edəcəyini açıqladı. Daha dəqiq desək, o, bu yeniləmənin 2 fərqli mərhələdə baş tutacağını bildirib. …

  • seo az
  • 18 Avqust 2022
  • 138 dəfə oxundu
  • 0
  • 1 bəyənmə
img img
nofollow guncelleme etkisi 1 min

Google, “Nofollow” bağlantılarını görəcəyini elan etdi

2019-cu ilin sonunda Google “nofollow” üçün 2 fərqli yeniləmə tətbiq edəcəyini açıqladı. Daha dəqiq desək, o, bu yeniləmənin 2 fərqli mərhələdə baş tutacağını bildirib. Yeniləmənin birinci mərhələsi artıq başlayıb. 1 mart 2020-ci ildə ikinci mərhələ baş tutacaq! Yaxşı, buna hazırsınız?

1 Mart Nofollow yenilənməsi nə deməkdir?

“Nofollow” ilə işarələnmiş linklərin axtarma və indeksləşdirmə prosesləri dəyişdiriləcək. Google əvvəllər “nofollow” işarəsi olan linklərə fikir vermirdi. Daha doğrusu; O, axtarma və ya indeks əməliyyatlarını tətbiq etməyib.

1 Mart 2020 ilə bu proses dəyişdi ! Google indi bu cür bağlantıları hər axtarma və indeksləşdirmə prosesi üçün “ipucu” hesab edir.

Nofollow siyasətinizi nəzərdən keçirin

Bir çox nəşriyyatlar müəyyən səhifələrin sakn edilməsini istisna etmək üçün “nofollow” etiketindən istifadə edirdilər. Misal üçün; istifadəçilərin profilləri, giriş səhifələri və s…

Google-a “nofollow” işarəsi ilə bildirmək o qədər də düzgün deyil: “Bu səhifəni indeksləşdirməyin və ya bu səhifəni skan etməyin…”! Bunun daha kəskin və daha dəqiq üsulları var. (Məsələn; meta robots noindex direktivi kimi…)

1 Mart Nofollow Yeniləməsi Google Reytinqlərinə təsir etdimi?

 

nofollow guncelleme etkisi

 

Mütəxəssislər hələlik bu suala dəqiq cavab verə bilmirlər. Hamı deyir ki, bunu zaman göstərəcək. Google-un indeksləşdirmə ilə bağlı müəyyən qaydalar (müəyyən səhifələr istisna olmaqla) tətbiq edəcəyini söyləyənlər də var.

Nofollow üçün iki Alternativ Xüsusiyyət (Etiketlər) Gəlir!

Google sadəcə nofollow atributunu çevirmir. Bunun əvəzinə iki fərqli xüsusiyyət gələcək

1. rel=“sponsorlu”: Bu link işarələməsi istənilən reklamların bir hissəsi olan keçidlər üçün istifadə olunacaq. Reklamdan başqa sponsorluq işləri və bununla bağlı müqavilələr kimi hallarda da keçərli olacaq.

2. rel=“ugc”: Əgər bu link işarəsidirsə; şərhlər, forum yazıları kimi istifadəçiyə məxsus məzmun üçün istifadə olunacaq.

Bu xüsusiyyəti olan bağlantılar sıralama siqnallarından “çıxarıla” bilər. Bununla belə, onlar hələ də Google-a müəyyən bir ipucu verəcəklər.

 

 

 

image
seo az

Ümumi 5 bloq, 8 xəbər, 3 video paylaşdı.
Rəyinizi yazın