/

SEO trendləri 2023: Nələrə daha çox diqqət etməliyik ?

SEO trendleri 2023  haqqında məqaləmizi oxumaqla yeni mövsümdə düzgün strategiya qurmaq daha asan olacaq. Onlayn bazarda artan rəqabət ilə müəssisələr daim onlayn görünmələrini artırmaq və hədəf auditoriyalarına effektiv şəkildə çatmaq …

  • Səxavət Cəfərzadə
  • 10 Fevral 2023
  • 613 dəfə oxundu
  • 0
  • 2 bəyənmə
img img
SEO trendleri

SEO trendleri 2023  haqqında məqaləmizi oxumaqla yeni mövsümdə düzgün strategiya qurmaq daha asan olacaq. Onlayn bazarda artan rəqabət ilə müəssisələr daim onlayn görünmələrini artırmaq və hədəf auditoriyalarına effektiv şəkildə çatmaq üçün yollar axtarırlar. SEO dünyası inkişaf etməyə davam etdikcə, ən son trendlərdən və inkişafdan xəbərdar olmaq müəssisələrin rəqabətə davamlı olması üçün vacibdir. Bu yazıda bizneslərin bilməli olduğu 2023-cü il üçün ən populyar SEO trendleri haqqında araşdıracağıq. Yandex -in axtarış sıralama faktorları haqqında yazımızı da oxuya bilərsiniz.

seo trends 2023

2023-cü ilin SEO Trendleri aşağıdakılardır:

2023-cü ilin gəlişi ilə SEO trendleri də müəyyən olunmuşdur. Ümumiyyətlə bu il trendlər çoxdur, sadəcə ən əhəmiyyətli hesab etdiyimiz 7 SEO trendleri  ilə sizi tanış etməyin önəmli olduğunu düşündüm. SEO trendleri ilə  tanış olaraq, görülən işlərinizdə onlara xüsusi diqqət etməyiniz tövsiyə edilir.

1.Səsli Axtarış Optimizasyonu  (Voice Search)

Siri, Alexa və Google Assistant kimi virtual köməkçilərin artan populyarlığı ilə səsli axtarış SEO-nun kritik aspektinə çevrildi. Müəssisələr uzun quyruqlu açar sözlər, təbii dil və aydın, qısa məzmundan istifadə edərək səsli axtarış üçün məzmunlarını optimallaşdırmalıdırlar. Bu, onların məzmununun istifadəçilərə səsli axtarış vasitəsilə asanlıqla daxil olmasını təmin edərək, onların hədəf auditoriyası tərəfindən tapılma şanslarını artırmağa kömək edəcək.

Sesli axtatis

2. Yerli SEO ( Local SEO)

Yerli axtarış getdikcə artır və smartfonlardan istifadənin artması ilə bizneslərin yerli axtarış üçün onlayn mövcudluğunu optimallaşdırması həmişəkindən daha vacibdir. Bu, müvafiq yerli açar sözləri daxil etmək, bütün platformalarda dəqiq və ardıcıl biznes məlumatlarına sahib olmaq və Google Business Profile – dən öz xeyrinizə istifadə etmək deməkdir. Bununla, bizneslər yerli axtarış nəticələrində yüksək yer tutmaq şanslarını artıra və hədəf auditoriyalarına daha effektiv şəkildə çata bilərlər.

yerli seo

3. Süni intellekt və maşın öyrənməsi ( AI and Machine Learning)

AI və maşın öyrənməsi SEO dünyasında getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Bu texnologiyalar axtarış motorlarına istifadəçi niyyətini daha yaxşı başa düşməyə kömək edir, onlara daha dəqiq və müvafiq nəticələr təqdim etməyə imkan verir. Nəticədə, müəssisələr həm istifadəçilər, həm də axtarış motorları üçün optimallaşdırılmış yüksək keyfiyyətli məzmun yaratmağa diqqət etməlidirlər.

ai machine learning suni intelekt

4. Mobil optimallaşdırma (Mobile Optimization)

İnternet trafikinin əksəriyyətinin mobil cihazlardan gəlməsi ilə mobil optimallaşdırma SEO reytinqlərini yaxşılaşdırmaq istəyən müəssisələr üçün getdikcə kritik hala gəlir. Müəssisələr veb saytlarının cavabdeh olmasına, sürətli yükləmə müddətinə və kiçik ekranda asanlıqla naviqasiya edilə bilməsinə əmin olmalıdırlar. Bununla onlar mobil axtarış nəticələrində yüksək yer tutmaq şanslarını artıra və hədəf auditoriyasına effektiv şəkildə çata bilərlər.

mobile optimization

5. Əsas Veb Məlumatı( Core Web Vitals)

Əsas Veb Məlumatı veb-saytın performansını və istifadəçi təcrübəsini ölçən ölçülər toplusudur. Bu ölçülərə yükləmə sürəti, nişanlanma və vizual sabitlik daxildir. 2023-cü ildə Google Axtarış nəticələrində reytinq faktoru kimi Əsas Veb Məlumatlarından istifadə etməyi planlaşdırır ki, bu da bizneslərin vebsaytlarını bu ölçülər üçün optimallaşdırmasını həmişəkindən daha vacib edir.

Google Core Web Vitals FCP LCP CLS FID

6.Sxem işarələməsi (Schema Markup)

Sxem işarəsi axtarış motorlarına vebsaytdakı məzmunu anlamağa kömək edən kod növüdür. Sxem işarələməsindən istifadə etməklə, müəssisələr axtarış sistemlərini məzmunu haqqında əlavə məlumatla təmin edə bilər ki, bu da onlara məzmunun kontekstini və uyğunluğunu başa düşməyi asanlaşdırır. Bu, veb saytın axtarış nəticələrində görünməsini artırmağa və hədəf auditoriyaya çatma şansını artırmağa kömək edə bilər. Sxem işarələrini yoxlamaq üçün  Schema Markup Testing Tool  istifadə edə bilərsiniz.

schema

 

7.Video Məzmun ( Video Content)

Video məzmunu getdikcə populyarlaşır və bizneslər SEO reytinqlərini yaxşılaşdırmaq üçün bu tendensiyadan istifadə etməlidirlər. Video məzmunu vebsaytın əlaqəsini və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər və həmçinin açar sözlər, təsvirlər və digər müvafiq metadatadan istifadə edərək axtarış motorları üçün optimallaşdırıla bilər. Videoların adlarını açar sözlər qeyd edin.

Nəticədə;

SEO daim inkişaf edir və bizneslər onlayn bazarda rəqabətə davamlı olmaq üçün ən son SEO trendləri xəbərdar olmalıdır. Səsli axtarış, yerli SEO, AI, mobil cihazlar, üçün optimallaşdırmadan asılı olmayaraq, bizneslər hədəf auditoriyalarına effektiv şəkildə çatmaq üçün bu dəyişiklikləri qəbul etməlidirlər. Bununla onlar axtarış nəticələrinin yuxarı hissəsində görünmək, onlayn görünmələrini artırmaq və daha çox müştəri cəlb etmək şanslarını artıra bilərlər.

image
Səxavət Cəfərzadə

Elseo MMC-də SEO Mütəxəssisi olaraq şirkətlərin rəsmi vebsaytlarının optimizasiya işlərini görürəm. 2018-ci ildən Rəqəmsal marketinq sahəsində fəaliyyətimdə SEO, SEM, SMM kimi rəqəmsal marketinq xidmətləri göstərmişəm.

Ümumi 11 bloq, 4 xəbər, 0 video paylaşdı.
Rəyinizi yazın