Spam score nədir?
Spam score SEO aləti və proqram təminatı şirkəti kimi tanınan Moz tərəfindən hazırlanmış bir sistemdir. Vebsaytların nə qədər “spam” (uyğunsuz) olduğunu və sonradan veb-saytın nə qədər etibarlı olduğunu (və ya olmadığını) anlamağa çalışır. Spam score 2015-ci ildə Moz tərəfindən buraxılmış veb-saytda spam ehtimalını proqnozlaşdıran reytinq sistemidir. O, 17 spam “bayrağından” yəni bir növ tədqiqat metodundan ibarətdir. Hər bir bayraq Moz-un tədqiqat qrupu tərəfindən müəyyən edilmiş xüsusi spam göstəricisinə uyğundur. Bu bayraqlar saytınıza işarə edən geri bağlantıların alt domeninin spam olub olmadığını müəyyən etməyə kömək edir. Bu yazıda bir az sonra hər bir spam işarəsi haqqında daha ətraflı danışacağıq.
Spam Score SEO üçün Niyə Vacibdir?
Bu, diqqət etməli olduğunuz mühüm metriklərdən biridir. Çünki o, sizə SEO ilə bağlı iki dəyərli məlumat verir:
1. Subdomenlərinizin spam olma ehtimalı
2. Geri bağlantılarınızın (backlinks) alt domenlərinin spam olma ehtimalı
Bu məlumatların hər ikisi sizi axtarış motorlarının zirvəsinə qaldıracaq səhifələr yaratmaq və geri bağlantılar yaratmaq üçün olduqca vacibdir. Ancaq “Spam score”-un hamısı bu deyil. O, həmçinin ayrı-ayrı səhifələrin spam olub olmadığını müəyyən etmək üçün çərçivə təqdim edir və nəticədə saytınızın spam səbəbindən axtarış motorları tərəfindən cəzalandırılmamasına kömək edir.
Spam Score necə işləyir?
Bu proses əslində olduqca sadədir: Spam Score, 17 fərqli spam bayrağı üçün alt domenləri tapmaq və təhlil etmək üçün “Moz” öz indeksindən istifadə edir. Tapdığı hər bir spam bayrağı üçün alt domenin spam hesabına bir nömrə əlavə edilir. Yekun Spam Hesabı daha sonra verilmiş subdomenin bütün fərdi spam bayraqlarını, cəmi 0-17 əlavə etməklə tərtib edilir. Hesab nə qədər yüksək olsa, onun spam olma ehtimalı bir o qədər yüksəkdir.
Burada bilmədiyiniz bir şey var: İnternetdəki demək olar ki, bütün saytlarda ən azı bir spam işarəsi var. Lakin bu, Google-un onlara spam kimi baxacağına zəmanət vermir. Baxın, Spam Hesabı yığılır. Bununla demək istədiyim odur ki, subdomenin nə qədər çox spam işarəsi varsa, Google və digər axtarış motorlarının gözündə onun spam kimi görünmə ehtimalı bir o qədər yüksəkdir.
Gəlin “Spam Score” -un bir neçə sıralam faktoru (Spam Bayrağı) ilə tanış olaq :
Aşağı MozTrust və MozRank ölçüsü
MozTrust və MozRank saytın etibarlılığını və populyarlığını (müvafiq olaraq) müəyyən etmək üçün Moz tərəfindən istifadə olunan iki əlavə ölçüdür. Bir saytın MozRank xalına nisbətən aşağı MozTrust balı varsa, o saytın spam olma ehtimalı daha yüksəkdir.
Az Bağlantısı olan böyük saytlar (Large Site with Few Links)
Bu, əslində o deməkdir ki, saytın çox az sayda link bağlantısına sahib olan çoxlu sayda səhifəsi var. Bu kimi saytların spam olma meyli daha yüksəkdir, çünki bu, saytda keyfiyyətli və dəyərli məzmunun (yəni, əlaqə yaratmağa dəyməz məzmun) olmadığını göstərən əlamətdir.
Saytda mövcud linklərin müxtəlifliyi
Bu bayraq ona keçidlərin əksəriyyətinin bir neçə domendən olduğu saytları ehtiva edir. Məsələn, deyək ki, bir saytın ona işarə edən 100 keçidi var. Lakin bu 100 keçid yalnız beş domendən gəlir. Bu sayt aşağı link müxtəlifliyinə malikdir və çox güman ki, spamdır.
İzlənilənlərin izlənilməyən subdomenlərə nisbəti
Bunlar izlənilməyən(nofollow) keçidlərlə müqayisədə çox sayda izlənilən(dofollow) keçidlərə malik saytlardır. Bu bayraq adətən bir saytın təbii olaraq keçidlər qazanmadığını və bunun əvəzinə saytlarına izlənilən geri bağlantılar yaratmaq üçün pullu keçid platformalarından istifadə etdiyini və bununla da spam olduğunu göstərir. (Bu həm də sübut edir ki, siz heç vaxt nofollowed linkləri sadəcə olaraq nofollow olduqları üçün silməməli və ya rədd etməməlisiniz.)
İzlənilənlərin izlənilməyən domenlərə nisbəti
Bu yuxarıdakı 4-cü bənd ilə eynidir. Yalnız, domenlərinə aiddir.
Domen adı uzunluğu
Uzun domen adları olan saytlar tarixən spam olduğunu göstərir. Məsələn, “buycheapconcerttickets.buyconcerttickets.com” kimi bir domen adı olan bir sayt açar sözlər doldurmaq üçün parlaq bir cəhd olardı (son dərəcə spam praktikası).
Səhifə sayının az olması
Sadə dillə desək, çox az səhifə sayı olan sayt ümumiyyətlə spam sayılır. Əgər xatırlamaq üçün kifayət qədər yaşlısınızsa, “Google Snayper” saytları bu növ spam veb saytının əsas nümunəsi idi. Bununla belə, bir saytın spam kimi görünməməsi üçün yüzlərlə səhifəyə ehtiyac olduğunu düşünməyin. Axı, Brian Dean-ın Backlinko.com saytının səhifələrinin sayı daha azdır, lakin Google tərəfindən spam hesab olunmur.
Daxili linklərin sayının az olması
Saytda daxili linklərin az olması spam scora-a kifayət qədər təsir edir. Yüksək keyfiyyətli saytın standart xüsusiyyəti, öz səhifələrinə işarə edən sağlam sayda daxili keçidlərin olmasıdır. Bu xüsusiyyəti olmayan saytların spam olma ehtimalı yüksəkdir.
Breadcrumb ilə naviqasiyanı asanlaşdır
Canonical Tag nədir? Niyə önəmlidir?
404 xətası nədir və necə həll etmək olar?